erreklamazio eta iradokizunak

ERREKLAMAZIO ETA IRADOKIZUNAK EGITEKO PROTOKOLOA

LARDIZABAL HERRI ESKOLA-n eskaintzen dugun hezkuntza zerbitzuaren kalitate maila etengabe hobetzen saiatzen ari gara. Horretarako, ikasle, irakasle, langile zein familien partaidetza bultzatzen dugu.

Hala, gure eskolan ohiko harremanetan ematen diren egoera zehatz eta bereziak baloratzeko, edo zure iritzi , kexa, iradokizun nahiz erreklamazioak guri hel arazteko lehentasunezko bidea tutorearengana jotzea litzateke.

Tutorea da familia bakoitzaren interlokutore zuzenena. Ondoren, Zuzendaritza taldeko partaideak lirateke baina aurrez aurrekoa nahi ezean, honako bide hau ere erabil dezakezue:

Erreklamazio / iradokizun orria eskuratu (idazkaritzan edo web orrian), bete eta idazkaritzan utzi edo e-mailez bidali. (aiakoirakasleak@gmail.com)

EREDUA.doc